de la fondare
Evenimente

Comunicat privind suspendarea citirii indicațiilor contoarelor instalate în încăperi în scopul asigurării protecției persoanelor contra virusului Covid-19

     În scopul asigurării protecției persoanelor contra virusului Covid-19, directorul general interimar şi directorul comercial al S.A. „Apă-Canal Chișinău” au emis o dispoziţie, prin care informează consumatorii a căror contoare sunt instalate în încăperi, că citirea indicațiilor acestora în luna curentă nu va avea loc. Calculul consumului de apă și de canalizare se va efectua conform volumului mediu estimativ, iar la următoarea citire se va ajusta calculul, conform indicațiilor reale ale contorului.

          În aceeași ordine de idei, administrația S.A. „Apă-Canal Chișinău” îndeamnă consumatorii să folosească modalitățile de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, reiterând existența posibilităților de achitare a facturilor cu termen valabil, cât și a celor cu termen expirat prin intermediul internet banking-ul oferit de băncile comerciale ale Republicii Moldova.

Totodată,  S.A. „Apă-Canal Chișinău” recomandă consumatorilor:

  1. Să beneficieze la intrarea în Centrul comercial și asistență clienți de utilizarea produselor igienice disponibile, precum și asigurate de Operator;
  2. Să păstreze distanța între persoane de 2-3 m;
  3. Să utilizeze mănuși de unică folosință și/sau măști medicale, la necesitate;
  4. Să folosească șervețele de unică folosință în cazul în care tușesc și/sau strănută;
  5. Să amâne pentru o perioadă neterminată vizitarea Centrului comercial și asistență clienți, în cazul în care problema poate fi soluționată de la distanță;
  6. Să utilizeze modalitățile de plată online a facturilor pentru serviciul de alimentare cu apă și de canalizare consumate, precum internet banking-ul oferit de băncile comerciale ale Republicii Moldova;
  7. Să acceseze pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc) în vederea identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți.”