Comunicat privind suspendarea temporară a activității de relații directe cu publicul
În contextul decretării stării de urgență pe teritoriul Republicii Moldova, ca urmare a pandemiei de coronavirus și din dorința de a asigura măsuri de protecție a sănătății clienților și propriilor angajați, S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” suspendă temporar activitatea Centrului comercial asistență clienți, inclusiv a cancelariei și casieriilor societății,cu începere din 01 aprilie 2020.
Sfătuim clienții să apeleze la variantele electronice de depunere a solicitărilor. Pe adresa de email acc@acc.md puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate.
Pentru plata facturilor, care reprezintă contravaloarea serviciilor de apă și de canalizare și care trebuie achitate și în această perioadă, pentru a asigura continuitatea serviciului de utilități, folosiți terminalele băncilor sau internet banking-ul băncilor comerciale.
Pentru orice întrebare puteți să sunați la Departamentul dispecerat, la numerele de tel. 022256 666 sau 022 857 777, care activează NON-STOP.
Activitatea directă cu publicul va fi reluată după revenirea la normal a situației cauzată de pandemia de coronavirus.
Toate noutățile despre activitatea/acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site-ul www.acc.md sau pe pagina de Facebook S.A. “Apă-Canal Chişinău”.
S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” a întreprins toate măsurile pentru furnizarea în condiții de siguranță a serviciilor de alimentare cu apă pe toată aria de operare din mun. Chișinău și va interveni în regim de urgență pentru remedierea eventualelor disfuncționalități/avarii, astfel încât impactul asupra populației să fie redus la minim.
Vă mulțumim pentru înțelegere și aveți grijă de D-voastră!