Centrul Comercial asistență clienți al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” activează în regim normal. Doar într-o săptămînă au fost deserviți peste 1500 consumatori!
Odată cu revenirea angajaților din sfera bugetară la locurile de muncă, în plină forța și-a reluat activitatea și Centrul comercial asistență clienți al furnizorului de apă. Astfel, doar într-o săptămînă în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 1545 consumatori. Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 215 consumatori, servicii de informare – pentru 420. Totodată, 876 persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 51 de scrisori, și 35 cereri pentru încheierea contractelor directe.
În contextul decretării stării de urgență pe teritoriul R. Moldova pentru prevenirea contactării și răspândirii virusului SARS-CoV-2 (COVID-19) și întru asigurarea comodității clienților noștri, Furnizorul de apă informează toți utilizatorii că sunt respectate cu strictețe regulile impuse de starea de urgență. Astfel, toți angajații Centrului sunt echipați în modul corespunzător cu măști de protecție. Accesul consumatorilor este limitat, iar la necesitate le sunt puse la dispoziție maști și mănuși. Chiar la intrarea în sediu sunt produse de igienă și dezinfecție. În incinta operatorului, în special, în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafetele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, solutii de dezinfecție.
Programul de funcționare al Centrului commercial asistență clineți este următorul:
luni-joi – 8:00-17:00
vineri – 8:00-15:45
pauza de masă – 12:00-12:45.
S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” mulțumește tuturor cliențiilor, care conștientizează faptul, că achitând facturile, sprijină efortul nostru de a asigura continuitatea serviciului în întreaga arie de operare, dar și pentru a continua investițiile începute, menite a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite. Clienții sunt încurajați să apeleze la alte mijloace decât prezența la casierii pentru a achita plata facturilor de apă și canalizare, utilizând modalitatea de plată online, internet banking-ul oferit de bănci etc.
Vă puteti adresa la Centrul comercial asistenţă clienţi:
– la numerele de telefon: 022 256 634, 022 256 828, 022 256 939, 022 857 826.
– în scris, accesând adresa de e-mail: www.acc.md
De asemenea, angajații ACC Vă sunt la dispoziție şi la numerele de telefon de la Departamentul dispecerat:
– 0 22 256 666
– 022 256 777. Birourile şi serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Furnizorul de apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări prin intermediul e-mailului sau telefonic.