Specialiştii Centrului comercial și asistență clienți deservesc zilnic circa 400 de consumatori
Întru stimularea încrederii consumatorilor, prin așezarea acestora în centrul preocupărilor întreprinderii, asigurarea posibilității de soluţionare a problemelor ce țin de competența furnizorului de apă, dar şi pentru a nu se forma cozi la ghișeele Centrului comercial și asistență clienţi, angajații Centrului acordă zilnic consultanţa necesară unui număr de circa 400 de consumatori.
Statistica arată, că majoritatea consumatorilor care se adresează la Centru, solicită încheierea sau reîncheierea contractelor depunând o cerere la unul din ghişeele Centrului.
De asemenea, atenționăm toți consumatorii că este obligatoriu să prezinte și copiile actelor de proprietate, dar și a buletinelor de identitate, în cazul în care vorbim despre mai mulți proprietari.
Astfel, angajații furnizorului de apă garantează nu doar servicii calitative, dar și operativitate.
În cadrul Centrului comercial și asistență clienți activează 9 ghișee și 2 case. Tot aici, activează un specialist, care recepţionează contoarele pentru verificare și reparație.
Întru combaterea răspândirii virusului COVID-19, sunt deserviți concomitent doar câte 4 persoane și nu 12, cum era în mod normal.
Varietatea serviciilor oferite este destul de mare, astfel că consumatorii obțin răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate, taxelor pentru verificarea contoarelor etc.