de la fondare
Evenimente

Peste 7048 consumatori deserviţi, în august, de către specialiştii Centrul comercial și asistență clienți!

S.A. „Apă-Canal Chişinău” informează că, pe parcursul lunii august curent, în scopul soluţionării operative a diverselor situaţii, dar şi pentr achitarea serviciilor prestate s-au adresat circa 7048 consumatori. Ceea ce înseamnă cu 2000 de consumatori mai puțin decât în luna iulie.  Și aceasta deoarece, cetățenii preferă să își rezolve problemele prin telefon sau prin intermediul emailului întreprinderii acc@acc.md.

Astfel, specialiştii din cadrul Centrului comercial și asistență clienți a întreprinderii au oferit servicii contabile pentru 1053 consumatori, servicii de informare – pentru 2493. Totodată, 3171  persoane au efectuat achitări în casierie, de asemenea au fost înregistrate 463  de scrisori, și 264 cereri pentru încheierea contractelor directe și 66 pentru reînchiere.